Katt-tv och antibiotika

Hej hej.

Idag när Tess tittade på Bolibompa var kissen också med och tittade intresserat. Haha hon är så rolig. Och länge satt hon och följde hästarna på tv.
(null)

(null)

I övrigt inte mycket nytt under solen här hemma. Vi jobbar och är i väg på skolan. Stefan är på en utbildning i Stockholm ett par dagar.
Jag jobbar men mår fortfarande inte bra. Är så less på detta nu. Men jag var på vc idag och det visade sig att jag har både öroninflammation och bihåleinflammation. Så nu har jag fått antibiotika och hoppas få må bra snart. Fyra veckors infektion är inte så skoj. 

Våren är här!! Älskar det!!!
(null)
Älskar alla små blommor och knoppar som kommer fram. Älskar solen och att värmen börjar komma. Älskar våren 😊♥️☀️!!

Stor kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0