Long time no see

Halloj!
Ja nu var det ett tag sen. Så lite update kommer här 😊

Jag mår bra i mitt hjärta. Tack och lov! Det försöker slå dubbelslag och rusa ibland men hoppar ju tillbaka direkt. Konstig känsla. Det kan vara så ett par månader efter operationen innan hjärtat vant sig vid en gång istället för två. 
Rent känslomässigt är jag inte tillbaka än. Det tog mer känslomässigt än fysiskt att operera hjärtat och det är inte så konstigt tänker jag.

Förra helgen blev Tess sjuk med feber och hosta 24-7. Vi satt uppe ett par nätter och sov ytterst lite. Hon blev så ledsen för hon skulle till farmor över höstlovet. Stefan vabbade på måndagen och då var hon plötsligt feberfri och inte alls lika hostig. Tänk för ett par år sedan hade hon feber och svårt med andningen och hosta jämt. Nu gick det över på en helg. Wow!
Så i måndags skjutsade vi henne till farmor. Sen har hon varit där tills idag då vi hämtade henne igen. Hon har haft det jättebra! 

Seth har haft några konfadagar detta lov och en av dagarna blev hans cykel stulen. Så trist. Den var fastlåst med bra lås och i cykelstället. Men låset var avsågat av proffs. Man blir så besviken! 
Tack och lov så fick han ut hela summan på försäkringsbolaget så idag köpte han en ny cykel. Förra cykeln köpte han för egna pengar som han sparat ihop så det kändes ju extra trist. 

Det har varit rätt blandat väder denna vecka. 
En dag såg det ut såhär när jag slutat jobbet. Så fint! 
(null)

(null)
 
En annan dag såg det ut såhär när jag kom till jobbet... 
(null)

(null)
Rejält med dimma. Väldigt fint dock! 

Hoppas du haft en fin vecka!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0