Vår kyrkfamilj

Jag tror att jag brukar skriva om hur glad jag är att våra barn trivs så bra i vår kyrka. Men jag säger det igen... De älskar att vara i kyrkan med vänner och ledare som finns där. 
 
Här är en bild där Tess står längst fram och sjunger med de fantastiska Kidsledarna Emilia och Julia. 
 
Hon blir alltid ledsen när vi inte kan gå till kyrkan om vi är sjuka eller borta. 
Båda barnen utvecklas och växer så det knakar i denna fantastiska miljö.
 
Här står Seth och sköter ljuset. Helt plötsligt har han blivit en ung man. Dels är han längst i familjen nu, men förutom det så tar han ansvar, lär sig massor och tar initiativ. Han trivs så bra med de människor som finns omkring honom. Det gör mig glad! 
 
Och att vi som familj har en kyrkfamilj betyder mycket! Jag är så tacksam och glad för det! 
 
Tänk att vi får göra detta! Tänk vad vi får vara en del av. Det är helt awesome! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0