Julkänsla

Hej hej
Alltså det är så roligt för Tess är så sugen på att det ska bli jul. Och vid den här tiden på året längtar jag också till jul, eller framförallt till advent. 
Tess har börjat lyssna på julmusik när hon ska sova. Haha det är lite tidigt även för mig. 
Igår tog hon på sig tomtekläder till fredagsmyset. Seth var med Youth i kyrkan och Stefan hade inte kommit hem än från Stockholm så vi satt själva och drack julmust. Haha. Killarna hade aldrig gått med på det. 
  (null)
 Det blev också lussebulle och pepparkakor. Hihi.
Jessica var här och hängde med barnen lite och lagade mat till oss och hon hade med lussebullarna. Underbara Jessica!!! 
(null)

Dessa tofflor fick jag av mamma. Jag skickade en bild på såna och så vips hade hon gjort ett par! Fantastiskt! 
(null)
Love them!!!

Fångade Seth på bild härom dagen. Det sker inte så ofta.Han och Gandalf hade en av sina många mysstunder. 
(null)

(null)

Tess ville att jag skulle ta kort på henne bland alla vackra löv när jag hämtade henne igår.
(null)

(null)

Sötnöt.

Jag gjorde en MR röntgen igår i Lindesberg. Fina Emmelie körde mig då jag behövde få lugnande när jag gjorde den och då får man inte köra bil. Så när jag hämtade Tess var jag tvungen att gå, då jag inte fick köra bil. 
Det gick rätt bra att gå till skolan men när vi gick hem tog det tid. Jag blev helt slut. Tur vi bor nära skolan. Det var iaf då vi tog dessa kort 😊.

God Jul!!
Eller hur var det nu 😳



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0