Denna dag - ett liv

Ett gott liv! Vissa dagar är så mycket bättre än andra :)
Jag har ju denna värk som jag alltid har. Det förändras inte, än så länge, men man kan verkligen njuta och ha det gott ändå! Idag har det varit härligt varmt! Runt 20 grader och helt fantastiskt.

Vi var på vigseln för våra vänner Anna och Gustav. Så fint!!
 
 
 
"Du ser ut som Elsa", sa Tess. Elsa i Frost alltså :) 
 
Haha, jag passade på att ta kort med Philip, för jag är inte van att se honom i kostym och slips. 
Min knäppa man! 
 
Efter det åkte vi till Oset för att grilla. Helt underbart! 
Mitt fina gäng!!
 
Här är massa bilder från en härlig kväll!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är det vackert!?!

Och att få spendera en kväll som denna med vänner. Ännu bättre! 
Hoppas du har en fin helg!!
Kram

Kommentarer
Postat av: E-K

Vilken himmel!!

Svar: Så underbart fin!!!
Maria

2019-09-22 @ 14:54:59
Postat av: Annika

Så fina bilder från bröllopet, och härliga höstbilder. Trevlig helg önskar jag er.

Svar: Tusen tack!!
Maria

2019-09-26 @ 13:22:17
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0