Hej

Hej hej.
Nu är det en vecka sen.
Är riktigt trött i veckorna och har fokus på att jobba och orka med min familj. Ser fram mot att bli utredd på sjukhuset och se om jag kan få hjälp med värk och trötthet. 

Igår var fantastiska familjen Hallman hos oss iaf och det är så mysigt! 
Olle kröp upp i Stefans knä. Så mysigt.
Barn brukar inte tendera att söka sig till Stefan på det sättet så vi satt alla och fnissade och tyckte det var roligt. 

(null)

Noel gillar Seth. Och det är ömsesidigt. Här sitter Noel och säger "jag är starkare än dej Seth" och försöker ta hans keps. Hihi sötnöt. 
(null)

Här är en annan sötnöt. Tess gillar att kolla olika filter på telefonen.
(null)

Så har hon gjort sin första läxa. Så glad!!!! Hon är smutsig om munnen - det är inte mustasch. 😉😉
(null)

Imorgon åker jag till Stockholm på utbildning.

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0