Utbildning

Hej hej.
Igår åkte jag och min fina kollega Ida-Stina till Stockholm för en utbildning. Älskar Ida-Stina! Hon sprider så mycket glädje och energi omkring sig. 

Vi åkte med tåg vid 06. Här var vi ändå ganska pigga :) 
 
 
Men när vi närmade oss Stockholm såg det ut såhär :) 
Inte så konstigt dock. 
 
Vi hade en heldag och spelberoende och jag tycker den gav mig väldigt mycket. Det var dessutom roligt att få spendera dagen med Ida. 
 
Idag var det dags för skolfoto för båda barnen. Mina fina barn, som är så bestämda i hur de ska se ut i håret och vara klädda. Underbara barn. Ska bli roligt att se korten sen. 
 
Idag när vi kom hem från skolan hade Tess feber, ont i kroppen och mådde illa (vilket hon gör när hon är dålig).  Så nu blir det vab ett par dagar. Hoppas det går över fort.
 
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0