En sån härlig helg!

Nu är äntligen värmen här. (Tillfälligt säkert, men jag njuter de dagar den är här.) 
I helgen var vi på kalas för vår fina vän Elisa. Hon är ledare i kyrkan för youth, så hon är ledare för Seth. Hon är så grym!! Så det var roligt att få vara med och fira henne. 
 
Hon hade gjort iordning sittplatser på olika ställen i lägenheten, skaffat handsprit och sa at vi behövde hålla lite distans. 
Elisa!
 
Ellen var där! 
Och Tess trivdes förstås!
Denna hade Elisa gjort själv. SÅ rolig idé!
 
På eftermiddagen åkte vi till Marcus och Lovisa och träffade mamma och pappa i deras trädgård. Så skönt att man ändå kan ses utomhus! Det blev inga bilder då dock... 
Tess fick en födelsedagspresent av Marcus och Lovisa som vi fick pyssla med på söndagen. Nämligen att göra tvål. 
Tvåltillverkning!
 
I söndags hade vi lite familjehäng med kyrkan efter onlinegudstjänsten vid 11. Så härligt! Och fint väder var det och rätt så varmt! 
Det fyllde på med lite mer folk sen och det spelades kubb, fotboll och lektes i lekparken. 
Härligt! 
 
Idag var jag på Usö och tränade och hade aktivitetsträning. Jag är så galet tacksam för denna smärtkurs jag får gå! Jag lär mig så mycket hela tiden och jag hoppas jag kan hålla i när jag börjar jobba igen och vardagen är tillbaka.
 
När jag tränat klart åkte jag hem och satt en stund på balkongen i solen och läste. 
Hade fint sällskap av Gandalf, förstås. 
 
När jag hämtade Tess så ville hon ha lite picknick ute i vår park. Så det fick det bli. 
Hon träffade en kompis ute i parken och sprang och lekte och jag satt kvar i gräset och pratade  med mamman till kompisen. Så mysigt! 
 
 
Hoppas du haft en fin helg!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0