Pokemon Go och annat

Idag har Tess äntligen fått börja med Pokemon go. Så glad och nöjd. 
 
 
Hon har tagit över mitt gamla konto, som jag hade för många år sedan då det var helt nytt och Seth och jag var ute och grejade med detta. Hon är så nöjd!!
 
 
Igår hade vi utomhusträning på "smärtis", som vi kallar vår kurs. Vi är ett härligt gäng på 4-6 stycken som har roligt tillsammans. (Vi är olika många på olika kurser). Det var riktigt skönt ute och jag kunde tom gå i t-shirt. Vi håller till på Stora Holmen och där är det så vackra vitsippor och andra blommor just nu. Älskar verkligen denna årstid när värmen och blommor börjar komma. 
 
Idag har jag opererat min stortå. Haha. Så knäppt. Vad är det med min kropp? 
Nu börjar bedövningen släppa så jag har rätt ont. Hoppas det släpper av snart. 
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0