Highlights

I år känner jag inte för att göra en årskrönika som jag brukar göra. Däremot vill jag göra en liten sammanfattning av året med några highlights! 

Covid 19 har på många sätt dominerat detta år, men vi har haft ett fantastiskt år ändå!! 
Det som varit jobbigast är att inte kunna träffa mamma och pappa och kramas. Vi har träffats utomhus och det är jag tacksam för , men det här att ses "som vanligt" saknar jag. 

I övrigt så funkar mycket bra.
En highlight på våren var Mello! Älskar Mello och att ha Mellofest med vänner! 
(null)

Födelsedagsfirande är också alltid en highlight!! Älskar att fira allt som firas kan! 
(null)

Vi har spenderat mycket tid i naturen! Också något som jag älskar!! 

(null)
Här tillsammans med mamma och pappa i påskas.

Med goa vännerna i Ånnaboda.
(null)

(null)

(null)

Med Sundholms i Tilars stoll.
(null)

(null)

Med Ellen vid Vitsand! 
(null)

(null)

(null)

Med Johanssons i tropikariet vid Kolmården  och på smultronstället i Söderköping.
(null)

(null)

(null)

(null)

På Koster med bästa Hanna och Pontus!! Vårt smultronställe! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


"Sova" i vindskydd med Karlssons och Rasbergs! En otrolig highlight under året trots att  vår familj inte sov något. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Harplinge hos fantastiska Larssons.
(null)

(null)

(null)

(null)

Alltså vi är så välsignade med så många fina vänner i vårt liv!!! Vi är rika! 

Visingsö med Steff när vi firade 20 år som gifta!! 
(null)

Solnedgångar - älskar solnedgångar!! 
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

Och att få hänga med familjen Hallman!! Love them! 
(null)


Ännu mer grill i naturen!  So lovely! 
(null)


Och så jul och Seths födelsedag då solen sken och frosten gnistrade! Helt fantastiskt!!
(null)

(null)


(null)

Jag fick möjligheten att gå en smärtkurs under 9 veckor under våren på Smärtrehab på USÖ och det gav mig så mycket! Det är jag också så tacksam för!! 

Stefan och jag fick Covid och var däckade hela november och lite i december. Där fick vi också se vänners omsorg och kärlek! Och det gick ju bra trots akutenbesök för oss båda samt en ambulanstur för Stefan. Nu har vi antikroppar! Och snart kan vi vaccineras! 

Vi har inte kunnat ses i kyrkan som vanligt. Men varje söndag har vi ändå firat gudstjänst online! Så tacksam för en kyrka som ser möjligheter istället för svårigheter när livet inte blir som man tänkt. En period kunde vi ses i micro kyrkor med Max 50 personer i varje träff. Det var härligt! 
Så trots ett år där vi inte kunnat ses i kyrkan som vanligt, där vi inte kunnat träffa familj och vänner som vi brukar, så har vi haft ett bra år!!
Just det, höll på att glömma en av de största sakerna och det är ju att vi köpt hus!! Wow! Så tacksam! Dit flyttar vi i mitten av januari.
(null)

Såklart så ser jag fram mot 2021 och hoppas att vi kan börja kramas igen och ses - framför allt träffa och krama mamma och pappa! 

Jag hoppas ditt år varit bra! Och att du får ett härligt 2021! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0