Lapp med kärlek

Jag har jätteont i ryggen. Trist och hämmande. Jag möblerade om mitt rum på jobbet i torsdags - tillsammans med mina kollegor - men jag tog i för mycket. Jag håller på att lära mig leva med denna fibromyalgi och vad jag kan och inte kan göra. Sjukt svårt.

Jag känne mig inte som världens bästa förälder precis när jag inte orkar något och har ett kort tålamod. Då värmer en sån här lapp från Tess något alldeles!!
(null)
Fina fina älskade unge!!!

Och sen den här då!! Stefan fick hem grejer till sitt jobb härom dagen och Seth och katten kröp in i en av kartongerna. Haha älskar den här killen alltså. 
(null)

(null)

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch jag förstår hur det känns, jag har också fibromyalgin. Fick diagnos 2008 men fortfarande försöker jag lära mig och anpassa mig efter vad jag orkar och inte. 😕

Svar: Visst är det svårt!! Har du fått bra hjälp från vården? Jag får ju det och är väldigt nöjd och glad för det!
Maria

2020-02-29 @ 22:47:01
Postat av: Anonym

Fibromyalgi menar jag. 😉

2020-02-29 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0