Sjukstuga igen.

Halloj mina fina vänner!!! 
Ja  af ska man säga. Tess var frisk i en vecka. Sen fick hon hög feber igen och ont i magen. MEN innan det var hon frisk en vecka och vi hann vara på dans, skolan, jobb och träffa vänner. Tack och lov! Vi var också i kyrkan i söndags. Så härligt! 

(null)
Tess och jag på väg till kyrkan!! 

Utanför oss kommer snart påskliljor. I februari! 
(null)

I måndags fick Tess feber igen som sagt. Hon har haft över 39 grader och ont i magen. Igår började hon även snora och hosta. Vi har träffat läkare och det är virus, så inte mycket stt göra. 
Vi är lite slitna allihop här hemma nu. 
Denna vecka har Stefan dessutom gjort lite undersökningar då han utreds för sjukdom. Det är en del kring det också och fler undersökningar väntar. Så nu har det varit lite mycket faktiskt. (Igen haha). 

Idag satt vi och tittade på skidor och Stefan la sig med huvudet i mitt knä och Tess satte sig i mitt knä. Så mysigt. Båda somnade och jag njöt av att ha dem nära! 
(null)

(null)

Mina älsklingar. 
Seth hänger mest på sitt rum och spelar dator med sina kusiner. Han har varit hängig han också ett par dagar, men ingen feber iaf. 

Ja det var en liten uppdatering från mig.

Jag är så tacksam för att vi får ha det så bra mitt blan sjukdomar. 
Vi har det fint tillsammans som familj. Vi har fina vänner. Vi har en fantastisk familj omkring oss. Och kyrkan!! Älskar kyrkan och kyrkfamiljen alltså!!

Nu är det snart Mello!! Älskar mello alltså!!!

(null)




Kram krm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0