Gott nytt år!

Jag hoppas du hade ett fint nyårsfirande.
Vi sågs hos Elin och Tobbe. Det var visst femte året vi firade tillsammans. Helt fantastisk tradition. Det är Rasbergs, Karlssons och vi som firar ihop och så brukar vi självklart bjuda in fler personer, men i år var det ingen av de vi frågade som kunde vara med. Men vi sågs (minus Jonas som jobbade). 
 
En härlig kväll i mjukisbyxor, god mat och mycket skratt!
 
Tess ville ha lite lockar så det fixade vi - och "lite" glitter i hennes och mitt hår. 
 
 
Katarina. Elin ville inte vara med på kort annars hade hon också varit med förstås :). 
 
Snodde denna skärmdump från Katarina :)
 
 
 
Vid tolvslaget gick vi ut och tittade på fyrverkerier. 
Trötta föräldrar... tröttare än barnen haha.
 
 
 
Tess, jag och Stefan var iväg och tittade på "Den magiska maskinen". Ett bildspel som visas på slottets sida. Riktigt mysigt faktiskt!
 
 
Blåsigt och kallt, men mysigt.
 
Innan jul vann Tess en tävling som Hillsong Kids hade i sin adventskalender, nämligen en biocheck! Så idag var det dags för Tess, hennes kompis Rebecka och mig att gå på Frost 2. SÅ MYSIGT!!!
Bästa kompisar!
 
 
 
VI tyckte alla tre att det var en riktigt bra film! Lite otäck ibland, men bra och fin! Tjejerna var så nöjda!!
 
Nu är Seth på bio med några av sina kompisar, men de ser  Star Wars och inte Frost :) haha. Jag ska hämta honom snart. Det kommer även ett gäng killar hit och tittar på fotboll om en stund, men då kommer jag hålla till på nedervåningen. Jag orkar inte kolla en hel match - är rätt dålig just nu - så jag håller mig undan :). 
 
Det är skönt att vi är lediga allihopa tillsammans denna jul. Vi har två veckor ledigt tillsammans. Det brukar vi inte ha så det är skönt! 
 
Ta hand om dig min vän!!
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0