Influensan över för denna gång

Hej hej.
Jo, det var influensan Tess hade. Idag är första dagen hon är feberfri (än så länge). Vi hoppas det står sig. Hon har haft feber i nio dagar. Jag har varit i kontakt med vc och fått vabintyg och så och de säger att det är många barn som haft/har influensa nu och att det är det som Tess haft. 
Tänk, förr hade hon feber i flera veckor i sträck och det var vanligare att hon var sjuk än frisk. Sista året har dock varit mycket bättre och hon har varit frisk mer än sjuk! Tack och lov! Så nu när hon var så sjuk så var jag inte van och blev lite orolig. Förr var jag ju så van vid att hon var sjuk, att vi aldrig fick sova, akuten på nätterna osv osv. Jag är så tacksam för att det inte är så längre!! 
 
Igår var det begravning för Stefans mormor. Jag skulle ha sjungit egentligen, men jag är kraxig och kan inte sjunga och Tess hade 38.7 igår så det var inte aktuellt för oss att följa med. Tyvärr. Men Seth och Stefan var på begravningen som var ljus och fin. 
 
Nu hoppas vi att vi får va friska :)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0