Glad midsommar!!

Wow vilken dag det varit!!!
Sol och värme så jag minns inte när det var så här fint och varmt senast en midsommar!!! 

Vi firade midsommar med våra vänner Karlssons och Rasbergs hemma hos Rasbergs i deras trädgård. 

Massa bilder på oss och mat... 🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är klockan 21:30 och det är fortfarande varmt! Så härligt!

Jag är så tacksam för vänner och familj!

I veckan som gått har jag varit sjuk och fick testa om jag hade Corona. Det hade jag inte tack och lov! Nu är jag symtomfri och kan alltså vara bland folk! 
Underbart!!! 

Hoppas du haft en fin midsommarafton!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0