Vilken fantastisk dag

Idag var första dagen på semestern. (Har semester en vecka, jobbar en vecka och sedan semester i tre veckor.) Barnen och Stefan har semester from idag och fem veckor framåt. Härligt. 
 
Vi har haft en fin helg med mycket vänner, god mat och roliga saker som hänt. Kusin Albin var här och hängde med Seth på youthgrejer med kyrkan. I år blir det ju inget youth camp pga corona, så det har istället varit pop up camp denna vecka och så kommer det vara under v. 32 också. 
 
Här är lite bilder från helgen:)
 
Tess redo för varm dag i Hästhagen :) (Senaste veckan har det varit över 30 grader varmt). 
 
 
Gummibåtstävling...
 
 
Vi fick besök av en andmamma med ungar. 
 
Kvällshäng i vår park med Amanda och Anton. 
 
 
 
Kubb, då även Elsa och Katarina hängde på. Så mysigt!
 
 
 
 
 
Nu till denna dag!!
 
Jag vaknade 7 för att gå upp och träna, men när jag kom till gymmet hade de sommartider och öppnade 14 idag. Haha. VIlken fail att jag inte kollade innan. Jag har varit förkyld så därför har jag inte tränat på två veckor, så det var därför jag inte hade koll på tiderna. Men jag och Stefan tog en rask promenad och Tess cyklade med oss, så det blev ju bra ändå. 
 
 
 
 
På eftermiddagen tog vi med oss Ellen och åkte till Vitsand i Tiveden. Ett tips som jag fick från en arbetskamrat. Vilken fullträff. Så härligt! Idag har det varit lite svalare (runt 23 grader) och lite moln, men vi hade en toppen eftermiddag!
 
 
 
 
 
Seth och Ellen brottas. De blev blöta båda två :) Haha
 
 
 
Vi gick och kollade in lite stenblock/grottor. Vilken fantastisk miljö!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så kollade vi in Junker Jägares sten. En riktigt stor flyttblock, med en story kring förstås :) 
 
 
På väg hem var det bus i bilen och Tess försökte försvara sin storebror :) Ellen är en verklig blessing till vår familj! Så fantastisk! 
 
 
Ja, nu har du fått se en hel del bilder! Det blir nog lite fler inlägg nu när det är semester, eftersom jag vill dokumentera vårt liv lite mer när det är semester. SÅ vi kan gå tillbaka och se vad vi gjort. 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Härliga bilder. Hoppas att ni får fina dagar under eran semester.

Svar: Tack!! ♥️
Maria

2020-07-01 @ 15:58:07
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0