Skön helg

I fredags fyllde jag och mamma år. Hurra för oss!! 
Jag älskar att fylla år! Kommer nog aldrig växa ifrån det (hoppas jag iaf). 
Farmor och Tess kom ju hem i torsdags så jag blev firad av mina killar och av Tess och farmor på morgonen. Så mysigt. Love it!!
Jag hade bassängträning och avslappning på mitt schema på smärtkursen och Tess var i skolan. Seth har skola online fortfarande, men på tisdag ska han till skolan en stund iaf. Stefan jobbar på, men det är inte många som vill träffa honom nu, så han behöver försöka få möten online han också. 
 
I lördags var det sol och skönt i solen. Så vi tog oss en tur till stadsparken. 
 
 
 
 
Så skönt i solen där det var lä!
 
 
 
Idag var vår connect hemma hos oss. Vi hade även lite kidsledare här så det kom några fler familjer hit än de i vår connect. Kidsen var nere vid vår matplats. 
 
 
Och vi vuxna var i vårt vardagsrum.
 
 
Carola var med och sjöng på gudstjänsten (som sänds live varje söndag 11 och 18 tills vidare. Vi får se när vi får börja ha gudstjänster i kyrkan igen.)
 
Andreas predikade. "Var inte rädd" var titeln. Bra och riktigt hoppfullt i dessa tider! 
 
Efter kyrkan hade vi family häng ute i vår park och grillade korv. SÅ mysigt.
 
 
 
 
 
Nu hänger Tess och jag i soffan och ska snart läsa "Bröderna Lejonhjärta", som vi börjat läsa ur. Stefan har teamsamling med det team han leder i kyrkan och Seth är med de andra youth för att titta på gudstjänsten kl 18 tillsammans. 
 
Bra helg helt enkelt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0