Väder och gudstjänst


Igår eftermiddag va det märkligt väder.
Såhär såg det ut med ca en halv timma mellan första och sista bilden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Härligt på nåt sätt när det växlar så. 

I dessa Coronatider så firar vi gudstjänst i hemmen istället. Underbart när kyrka är där vi är! I söndags åkte vi med Tess till farmor i Söderköping så hon var lite förkyld och inte kunde vara i skolan. Jag började min smärthanteringakurs denna vecka och stefan hade svårt att va hemma också. Så farmor ställde upp! Så bra! 
Men i söndags kväll firade vi gudstjänst med Hallmans. Härligt!!! 
(null)

(null)
(null)

Älskar att vi hittar lösningar hela tiden istället för att fokusera på problemen! 

I eftermiddag kommer Tess och farmor hit och som jag längtar efter min Tess! 

Hoppas att du håller modet uppe och mår bra!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0