Oj

Men oj så länge sen jag bloggade. 🙈

Sist jag skrev var ju Tess sjuk. Hon har varit igång två veckor, men däremot har Seth varit sjuk i tre veckor. Äntligen är han pigg igen. Det var förkylning, trötthet, illamående och huvudvärk för honom.  

Jag har varit hemma från jobbet ett par dagar nu pga min eländiga värk. Är inne i ett skov och det är så sjukt jobbigt. Och det är svårt stt acceptera. Jag vill ju va som förr. Men så är det inte nu. Jag lär mig mer och mer att anpassa livet till det jag klarar nu. Jag är iaf glad för en vår och en sommar som jag ändå mått rätt bra under. 

Tess har varit på tivolikalas. Då fick jag sätta upp hennes hår. Insåg att hon har så mycket hår att vi behöver köpa en stor "donut" till henne.
(null)

Jag och Matilda var ute och åt en fredagkväll. Så mysigt! 
(null)

(null)
Är så tacksam och glad för mina fina vänner!!

Jag och Gandalf har pusslat. Det är mysigt men svårt när hon ska va med... 
(null)

(null)

(null)


Tess är så rolig. Hon längtar till jul! Så hon har gjort julpynt och satt upp i sitt rum. Och så har hon gjort en julgran till oss som hon lägger små paket under till oss. Så söt! 
(null)

Tess och jag var och hälsade på Emmelie och deras nya hund en em. Han är så go. Han heter Sigge och är sex år gammal. 
(null)
Här sitter han med sin leksak i munnen. 😊
Han älskar att sitta vid en fot och bli klappad med foten. 
(null)
Så go!!

Tess brukar inte få ha utsläppet hår på skolan dels för att det blir så trassligt när hon leker och dels för risken för löss. Men härom dagen när jag hämtade henne hade snodden lossnat och håret hängde. Och då insåg jag att hon fått så galet långt hår och ville ta kort på det...
(null)

(null)
Tänk att ha så tjockt och långt hår. Vilken dröm! 

(null)
Min fina tjej! 

Kram kram 🥰 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0