Det är dagarna som går, som är livet

Och livet rullar på trots covid 19 och allt som följer med det i denna värld. 

Vi jobbar på, barnen går i skolan och vardagen går sin gilla gång. Seth har hemmastudier en del dagar och är på skolan vissa dagar. Tess får alltid va i skolan och det är skönt. Stefan och jag jobbar på våra jobb och trivs med det.

Såhär får jag se ut när jag träffar föräldrar och ungdomar som kommer till jobbet. 
(null)

(null)
Detta munskydd gillar jag bäst. 

Vi träffar våra vänner vi brukar träffa, men mestadels utomhus.
I onsdags hade vi connect och vi träffades utomhus. Normalt sett ses vi via zoom men nu när det är ljusare och liiiiite varmare sågs vi ute. Alla var inte med men vi som var där hade det gött.

(null)

(null)

(null)

I torsdags snöade det!! Gah så trist. 
(null)
Kallt och eländigt på väg till jobbet. 

Idag var killarna iväg till Karlstad och åt kött på någon restaurang så då passade vi tjejer på att gå Göljestigen. Så mysigt. 
Vi fick bara med oss våra yngsta barn. Och de är inte så små längre... 

(null)
Tre barn open sten.

(null)
Snö och blommor i Kilsbergen...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar detta!!!! 


När Tess fyllde fick hon så att hon kan ringa och smsa på sin telefon. Ett simkort helt enkelt. Så nu får jag såna här sms. Hur glad blir man inte!!??!!
(null)
♥️♥️

Kissen har börjat va ute en del. Oh vad hon trivs’ 
(null)


På väg till jobbet sitter denna and på en pinne. Spelar ingen roll vilket väder eller när jag går förbi. Han sitter där och har koll på läget 😊
(null)

Så trots att jag bloggar väldigt sällan så rullar livet på! 
Just nu är jag inne i ett rejält skov med värk. Eländiga fibromyalgi!! Så nu ikväll tog jag ett riktigt varmt bad för att se om det hjälper värken. Det var ju skönt just då iaf men vet inte om det hjälpte så mycket mer. 
Fibron påverkar livet rätt mycket tyvärr. Men jag försöker att göra så gott jag kan. 

Härligt att få va ute i naturen hur som helst! Det mår jag alltid bra av! 

hoppas du mår bra och tar hand om dej!! 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Underbart att få vara ute i naturen, det gör gott för kropp och knopp. Jobbigt med värken dock! Ja, det gäller att hitta alternativ till att umgås. Utomhus är ju bra. För ett tag sedan umgicks jag och maken med en av våra vänner via zoom. Det gick till och med att spela monopol. Han klådde oss utan att vara i samma rum... :-D

Svar: Oh vad roligt att spela spel via zoom! Bra idé!
Maria

2021-04-25 @ 19:36:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0