Snöig sista jullovsdag

Hej hej
Idag är sista dagen på jullovet. Imorgon börjar skolan igen. Sista terminen på högstadiet för Seth och sista terminen i första klass för Tess 😊 

Men först till igår... då började det snöa. Så härligt!! 

Hela familjen gav sig iväg för att kolla färgprover till våra rum i huset vi flyttar in i nästa vecka. (Vi såg till att det var lite folk där vi var och höll avstånd).  Det blev lite snöbollskrig på väg in. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag gick Tess och jag ut och gjorde snögubbar. 

(null)

(null)

(null)

Och snöänglar. 
(null)

Sen gick vi till Elin och grabbarna och åt lunch för att sen ge oss ut och åka pulka. 

På vägen till backen matade vi änderna och de var så "på" att de till och med åt från barnens fötter när de la mat på dem. 
(null)

(null)

(null)

Jag frågade mamma härom dagen om hon ville göra varsin "rakelmössa" till mig och Tess och idag kom leveransen. Sååååå fina!!!
(null)

(null)

(null)
Hon är så duktig min mamma
♥️

Det blev en riktigt bra sista dag på jullovet. Imorrn börjar jobb och skola igen 😊

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0