Färdig och lite annat

Nu är Stefan helt färdig med gaveln och bytet av panel. 
Han är duktig han. 

(null)

(null)

Färdigt resultat! 
(null)

I veckan som varit har Tess och jag gjort lite dagsutflykter. Stefan har jobbat på huset och Seth har sommarjobbat. 

I tisdags var vi hos Linda och Joline i Vedevåg.
Så mysigt!!
(null)
Vi blev lite kära i kaninen Hasselnöt…
(null)

Vi hängde på stranden i flera timmar och badade och hade det riktigt gott.
(null)

Tess och jag har spelat spel.
(null)

(null)

I torsdags var vi med Elin och Viktor på Lustiga landet.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och det avslutades med bad i Lanna kalkbrott.
(null)

Vi har badat i Harge också men det har jag inga bilder jag kan lägga upp ifrån. Tess har bakat och vi har hängt med Ellen. En härlig semester helt enkelt so far.
(null)

(null)
(null)

Kram kram från mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0