Bygge och firande

Idag har stefan börjat med byte av panel på huset. 
(null)

(null)

(null)

Denna vecka är det activity week för barnen och tonåringarna i kyrkan. Seth har som sommarjobb att hålla i en del grejer och tess är deltagare på några av grejerna som är för hennes ålder. Idag var hon på Yoump. 😊 
(null)

Igår firade vi vår vän Andreas, som fyller 40 år nu i sommar. Pga pandemin och då han haft cancer nyligen blir det inget stort firande utan vi firade igår, då de ändå var i krokarna. Så mysigt!!! 
Vi grillade och drack iskaffe.
(null)

(null)

(null)

Sen åkte vi och fikade och kollade runt på Kvarntorpshögen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Så härlig dag!!!

Jag har haft en dag då jag inte mått så bra, men det var jag beredd på efter denna intensiva helg. Så jag sov en stund på em faktiskt. Det var skönt och jag piggnade till lite då. Livet med fibromyalgi alltså… ett liv som påverkar alla runtomkring mig också. Men just nu mår jag rätt bra och det är jag glad för! 
Det är så skönt att ha semester dessutom 🙌🏻

Hoppas du har det gott min vån!

Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0