Blandade bilder.

Kolla vad vi har i vår trädgård!!! Lycka! 
(null)
Älskar vårtecken!!

Jag har börjat pussla ett pussel. Det går sådär när man får hjälp av Gandalf 😉
(null)

Häromkvällen var det en helt otroligt vacker kvällshimmel!!  Svårt att fånga på bild...
(null)

(null)
Underbara moln.

Jag har varit lite sjuk denna vecka med feber och förkylning. Covid har jag ju haft så det var inte det men jag höll mig hemma hela veckan ändå. 
Otroligt mysigt att ha Gandalf som sällskap när man ligger hemma och inte orkar något. 
(null)
Frågan är bara var hon börjar och slutar? Haha.


(null)
Goskatt. 

Det kom massa snö igår och Tess var ute och byggde snögubbe i snöovädret. Tur att någon av oss gillade snön för jag gör det inte nu. Vill ha vår!
(null)

(null)

(null)
Hihi underbar snögubbe!

Och så ett kort på Tess och Gandalf. 
(null)
Fina!!

Hoppas du mår bra min vän!!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0