Tacksam

Idag har jag känt en enorm tacksamhet. En tacksamhet för att mitt liv är så oerhört rikt.

Tänk att få vara gift med en man i tio år och fortfarande älska honom enormt mycket! Vi har det så bra tillsammans.
Tänk att få ha en son, som varje dag ger upphov till (lite irritation) och MYCKET glädje. Vi skrattar tillsammans varje dag. Kanske tycker ni att jag tjatar, men han är oerhört go.
Jag har min tro på Gud, som jag inte vill leva utan. Jag är trygg i att Han alltid är med mig, i allt som händer.
Jag har en storfamilj som jag vet finns för oss i glädje och i jobbigheter. Det är ju inte en självklarhet att man funkar ihop med den familj som ens partner har, men för oss fungerar det otorligt bra.

Dessutom har vi härliga katter =) På bilden nedanför ser ni Frodo, som är väldigt fascinerad av det droppande vattnet som droppade när vi frostade av frysen.
 
Seth äter en godisbit och läser sin Bamsetidning som kom idag.

Ja, jag har oerhört mycket att vara tacksam för! Och det är jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blir så glad av att läsa att du är så positiv! Härligt att du orkar se allt det fina omkring dig när du har det jobbigt. Jag hoppas verkligen verkligen att du ska få bli 100% frisk snart och slippa infektioner och smärta. Det måste vara oerhört jobbigt! Ta hand om dig, stor kram Jenny

2010-08-13 @ 12:19:20
URL: http://www.ebifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0