Utan Dig

Tack för dina funderingar. Jag tycker det är jätteintressant att höra/läsa hur du tänker!! Jättekul också med er som inte brukar kommentera :).

Nu till något helt annat:

I söndags sjöng vi en sång Johanna, Sara och jag, som jag tycker är jättefin. Sara hade gjort ett fint arr till den, så vi sjöng den trestämmigt.

Utan dig
Du ser igenom, du ser förbi
allt som jag skapat och försökt bli.
Mitt liv är en öppen bok i din hand.
Ändå måste jag komma,
ändå måste jag fram.

Du väckte min längtan, du sa mitt namn.
Jag blir aldrig densamma, men ett är nu sant:

Utan dig blir hösten för alltid kvar.
Utan dig blir frågorna aldrig svar.
Utan dig är livet ett iskallt hav,
utan dig, utan dig.

Du är liv pulserande inom mig.
Varje andetag beror på dig.
Du är vårvinden som omger mig.
Mitt liv är ingenting
utan dig.

Gregory Häljestig

I helgen åker vi till Kolmården!! Jippi. Vi fick det som present av en familj i Avesta när vi flyttade. Vi kommer bo på vildmarkshotellet! Gissa om vi ser fram mot det!! Men först är det en arbetsdag kvar... Längtar till helgen :)

Kommentarer
Postat av: Kaela

Vilken underbar text!!

Skulle gärna hört er sjunga den.



Kram och en önskan om en fin helg!

2011-09-16 @ 17:39:11
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0