First love

I mars i år, var ju Stefan och jag i England, Bradford, tillsammans med teamträningsskolan. En underbar resa och jag hade så önskat att jag kunde följa med nästa år också, men jag kommer vara pretty gravid då, så det går inte även om jag skulle må bra då.
I alla fall, jag lyssnar väldigt mycket på en av skivorna jag köpte med mig från den kyrkan. De skriver egna sånger och spelar in - och det är riktigt bra musik och texter. I love it!!
Min favorit är "First love". Här kommer en del av den sången, som är så otroligt bra!!
 
"You chose the cross, You chose me.
Surrendered Your life, You chose me.
Though I did not deserve, You chose me.
So I choose to love just as You chose me.
And I put You first as You first loved me
I treasure Your grace as You died for me."
 
Jag sa ju att jag sover så mycket på nätterna nu... Jorå såatte... I natt låg jag vaken i över två timmar. Inte så kul, men eftersom jag bara är hemma gör det ju inget, men nu är jag trött. Så snart är det dags att möta kudden. Igår såg det såhär mysigt ut när Seth somnat:
Frodo ser ut som ett av gosedjuren :).
 
Ha det så gott min vän!!
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0