Tålamod?

Jag som är van att ha så mycket tålamod, blir sällan arg (visst blir jag irriterad ibland, men inte arg) osv har inget tålamod längre. Jag vill helst vara ensam och att ingen tar på mig, eftersom jag har så ont och mår illa mest hela tiden. Det är svårt när man har en tvååring som är van att vara nära och får vara nära hur mycket hon vill normalt sett.

Usch mammasamvetet gnager...
Frusamvetet också. Stefan blir just nu lämnad i att göra allt här hemma och vi är som du vet rätt slitna innan det här kom.
Han är fantastisk!! Jag är glad att jag valde honom till man och pappa till mina barn.

Jag har precis tagit morfinbaserad medicin, så nu ska jag sluta skriva, för jag vet inte vad jag kommer skriva när den kickar in :). Jag är som sagt inte van att ta stark medicin så den stiger mig i huvudet rätt snabbt.

Ha det nu så gott och jag hoppas du mår bra min vän!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0