KvĂ€llenđŸ‘đŸ»

Glad och tacksam för en hÀrlig kvÀll med hÀrliga vÀnner och mycket skratt!

Och sÄ en drös med ungar ocksÄ förstÄs!

Tess Àr fortfarande sjuk och vi har trÀffat doktorn som tog prover som visade hög sÀnka. Man vill dock inte sÀtta in antibiotika i onödan och eftersom hennes allmÀntillstÄnd ÀndÄ Àr ok avvaktar vi. (Och lungor och luftrör lÀt ocksÄ bra). Jag tycker det Àr bra för man ska inte Àta antibiotika om det inte behövs. Hoppas verkligen det vÀnder nu! Jag behöver nÄgra bra nÀtter nu och att fÄ gÄ till jobbet.

Jag lÀngtar sÄ till imorgon!!! DÄ ska jag och nÄgra fler tjejer till Celebrate her i VÀsterÄs! Förra Äret var ju en helgrym dag!! Den km man lÀsa om hÀr:

Celebrate her

Men först lite sömn!!

Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0